środa, 27 stycznia 2016

WAŻNA INFORMACJA!

Witam moi drodzy, pewnie zastanawia was, dlaczego usunęłam poprzednie rozdziały, dlaczego od lipca nie pojawiło się nic nowego. 
Teraz odpowiem wam na te pytania. 
Otóż pomysł na kontynuację przestał mi się podobać. 
Straciłam wenę pisząc to opowiadanie.. 
Jednak źle mi było je zawieszać, czy nawet usuwać.
Tak więc zmieniłam pomysł, który wydaje mi się bardziej kreatywny.
Mam nadzieję, że po ukazaniu się pierwszych rozdziałów przyznacie mi racje i pokochacie tą opowieść jeszcze bardziej niż tą poprzednią ♥

Zachęcam do zerknięcia w zakładkę 'BOHATEROWIE' (tak również zaszły pewne zmiany)
a tutaj wstawiam dla was cieplutki zwiastun :3


A teraz dobranoc, jutro dostanę nowy szablon, także zaczynam tutaj od zera! ♥


Kolorowych snów i buzi na dobranoc :*

2 komentarze:

  1. Ooo, może twój powrót tez mnie za inspiruje, bo póki co zaczęłam pisać ale takie to słabe że aż żal publikować :( Czekam na pierwszy rozdział i uf, wreszcie bede miała co czytać bo chyba wszystkie dobre blogerki od daaawma nic nie wrzucaly :( <3

    OdpowiedzUsuń